خرید هاست از  pq.hosting

خرید هاست از  pq.hosting

توسط : تیم محتوا
1,334

PQ   مخفف عبارت Perfect Quality Hosting و یک سرور مجازی خارجی است. این برنامه بدون محدودیت خدمات هاست خود را در کشورهای مختلفی ارائه می کند. آنها از تجهیزاتی با کیفیت بالا استفاده کرده و کنترل پنل های کاربر پسندی دارند. ضمن آنکه پشتیبانی فنی هر درخواستی را در اسرع وقت پردازش می کند. بنابراین، سرور شما تقریباً بلافاصله پس از سفارش در دسترس خواهد بود. می توانید برای خرید هاست PQ.Hosting از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه:12 بهترین پلتفرم و نرم افزار جلسات مجازی

مزایای خدمات PQ

این برنامه به طور دقیق تعرفه هایی را با نسبت قیمت به کیفیت ایده آل توسعه داده است. همچنین همواره تخفیف هایی را در نظر دارد. بسته به حجم خدمات سفارش داده شده تا 20% تخفیف در سفارش تمام تعرفه های خود قرار داده است.

برای پیوستن به این برنامه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید، یک سیستم صورتحساب نصب نموده و طرح های فروش را بررسی کنید.. ضمن آنکه تمامی مسائل فنی کارکرد سرور، پشتیبانی شبانه روزی شما به عنوان فروشنده، حفاظت DDoS و ارتباط با مراکز داده را به خوبی بر عهده دارد.

در نظر داشته باشید که شما سرورهای گران قیمت نمی‌خرید، تمامی بخش های فنی به خوبی پشتیبانی می شود. این یک گزینه عالی برای خرید هاست PQ.Hosting محسوب می شود. آنها به طور دائم در حال به روز رسانی هستند و خدمات جدیدی را همراه با سرورهای میزبان ارائه می کنند.

خرید هاست از  pq.hosting

PQ  چگونه کار می کند؟

مراحل ثبت نام ساده است و می توانید آن را در وب سایت PQ دنبال کنید. پشتیبانی این برنامه به شما کمک می کند تا همه چیز را متصل و تنظیم نمایید! شما نیاز به خرید مجوز و سرور مجازی برای صورت‌حساب، راه‌اندازی (اتصال سیستم پرداخت و سرور پست، انتخاب ارز پرداخت) و طرح‌های تعرفه این برنامه دارید.

با کمک این برنامه می توانید مشتریان جدید به دست آورید. صفحات نرخ، ایمیل های بازاریابی، تبلیغات ایجاد کنید. می توانید از هر کانال قانونی جذب مشتری استفاده کنید. PQ HOSTING   دو نوع سرور را برای اجاره ارائه می دهد که شامل سرورهای مجازی (VPS/VDS)  و سرورهای اختصاصی است. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین افزونه های کش وردپرس

قیمت هاست PQ برای VPS / VDS و سرورهای اختصاصی

نرخ های خرید هاست PQ.Hosting برای هر مکان یکسان است. قیمت PQ یکی از بهترین ها در بازار است. برای کارهای متوسط، به محبوب ترین تعرفه روتنیوم توجه کنید. اگر هزینه هاست را چند ماه پیش پرداخت کنید، تخفیف دریافت خواهید کرد:

3-5 ماه: 5٪ تخفیف

6 تا 11 ماه: 10 درصد تخفیف.

یک سال یا بیشتر: 15٪ پس انداز فوق العاده!

با کد تبلیغاتی WOW2TOP، همه مشتریان جدید 15٪ تخفیف دریافت می کنند که در مجموع 30٪ تخفیف در پرداخت سالانه دارد! این پیشنهاد برای همه مشتریان معتبر است، تخفیف در هنگام پرداخت خدمات به صورت خودکار محاسبه می شود.

هاست برای ربات تلگرام

با میزبانی PQ می توانید از ماشین های مجازی برای میزبانی خدمات آنلاین، برنامه ها و ربات های تلگرام استفاده کنید. در بیش از 30 کشور، ارزان ترین VPS انجام می شود. PQ یکی از پیشروها در کیفیت پشتیبانی فنی است. علاوه بر این، میزبان تجهیزات خود را در مراکز داده از سطح 3 تا رده 4 میزبانی می کند. 

بنابراین، تحمل خطا 99.67٪ است. هنگام خرید هاست PQ.Hosting در نظر داشته باشید که پشتیبان گیری به صورت خودکار انجام نمی شود، بنابراین باید خودتان آن را کنترل کنید

خرید هاست از  pq.hosting

محل مراکز داده PQ 

میزبانی PQ بیش از 30 مکان (کشور) را با تجهیزات خاص خود ارائه می دهد. تمامی مراکز داده دارای حداقل دو منبع تغذیه و حفاظت ضد آنتی‌دوس L3/L4 هستند.

فرانکفورت (آلمان) VPS/VDS در 20 شهر برتر جهان

PQ.Hosting  خدمات اجاره VPS/VDS را در فرانکفورت (آلمان) با قیمت از 3.77 یورو در ماه ارائه می دهد. این شهر به عنوان پایتخت مالی اروپا و یکی از مراکز داده اصلی محسوب می شود. سرورهای مجازی بر اساس تجهیزات خود شرکت که در مرکز داده Equnix قرار دارد مستقر می شوند. از جمله ویژگی های آن:

1- اتصال مستقیم به 5 نقطه تبادل ترافیک، از جمله DE-CIX فرانکفورت، که یکی از بزرگترین در جهان است.

2- استفاده از فناوری های کارآمد در ارائه خدمات Equinix Fabric وجود دارد. اتصال سریع به ارائه دهندگان از سراسر جهان، ارتقای شبکه مجازی وتامین و انطباق زیرساخت فیزیکی در چند دقیقه انجام می شود. در اینجا چند نمونه از خدمات این برنامه به کشورهای دیگر ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های فروش طرح لباس

  VPS/VDS در آتمان، بزرگترین پردیس مخابراتی در لهستان

PQ.Hosting  موقعیت مکانی عالی برای کشورهای اروپایی است. این برنامه خدماتی را بر اساس تجهیزات مخابراتی خود ارائه می دهد. هزینه سرور اختصاصی مجازی از 3.77 یورو در ماه شروع می شود. گزینه های مختلف پرداخت امکان پذیر است که بدون توجه به مکان و محل اقامت مشتری، هیچ مشکلی وجود ندارد. 

 ترکیه VPS/VDS با آپتایم 99.9%

اجاره VPS/VDS در ترکیه (در ازمیر) با خرید هاست PQ.Hosting ، عملکرد بی عیب را ارائه می کند. امکانات خود این شرکت که سرورها بر روی آنها مستقر هستند، در مرکز داده Netdirekt قرار دارند. در اینجا شما به 6 اپراتور اصلی مخابراتی منطقه ای Türk Telekom، Turkcell Superonline، Vodafone، Cogent، Seabone و DE-CIX، افزونگی زیرساخت با فرمول n+1 متصل می شوید. 

VPS/VDS در مسکو برای مطابقت با الزامات قانون روسیه

اجاره VPS/VDS در روسیه (مسکو) از PQ.Hosting  امکان پذیر است. یک گزینه عالی برای کسانی که نیاز به رعایت الزامات قوانین روسیه در زمینه ذخیره سازی و پردازش داده های شخصی و همچنین در سایر زمینه ها دارند.

 خدمات بر اساس تجهیزات خود شرکت ارائه می شود که در DataPro، مرکز داده مسکو واقع شده است. VPS / VDS در این مکان با ارائه دهندگان برتر روسی ارتباط دارد. یک محافظت با کیفیت در برابر DDoS و سایر موقعیت های نامطلوب در سطح کانال وجود دارد که توسط DDoS-GUARD ارائه می شود. 

همچنین مرکز داده از یک سیستم یکپارچه برای نظارت بر عملکرد کلیه سیستم های مهندسی استفاده می کند. 

خرید هاست از  pq.hosting

سفارش و خرید از PQ.Hosting

شما می توانید خدمات سرور مجازی را از طریق 20پیمنت از pq.hosting تهیه کنید. کارشناسان 20پیمنت، در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد.

برچسـب هـا : سایر ، خرید هاست از pq.hosting
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد